Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
roberto2012
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 3613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:10, 25 Lut 2010 Temat postu: Budowa Zippo |
|
Tak na początek myślę, że można wstawić bardzo przydatny obrazek, z którego można odczytać "oryginalną" nazwę każdej części, z których złożona jest zapalniczka benzynowa.
Na pewno wielu osobom się przyda do określenia poszczególnych części i poprawnego wysłowienia się
Ostatnio zmieniony przez roberto2012 dnia Czw 20:10, 25 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
devilax
VIP
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 986
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:12, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
bardzo ciekawe ;]
|
|
Powrót do góry |
|
|
roberto2012
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 3613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Czw 20:14, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
Często widzę, przypadki jak ktoś "dziwnie" nazywa części zapalarek więc przydatna rzecz. Zresztą jeszcze kiedyś sam studiowałem ten rysunek jak nie byłem obeznany i też nazywałem krzywkę "taka krzywa blaszka, która klika przy otwieraniu" xD
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dynex
Bierny Palacz
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 15:59, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
Mam pytanie do posiadaczy takiej właśnie zapalniczki. Na jak długo starcza wam jednorazowe zalanie benzyną?
|
|
Powrót do góry |
|
|
roberto2012
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 3613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:11, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
Trudno powiedzieć, ale dostatecznie długo. Ja wiem.... Ze 2-3 tygodnie? Używałem takiej, ale dawno temu. Jednak powyżej 2 tyg. to na pewno. Zależy jeszcze do czego używasz, jeśli do podpalania lasów to na krócej, jeśli do podpalania papierosów to na prawdę się opłaca jeśli chodzi o koszta benzyny. Ale za to sporo kasy leci w kamienie i knoty. Ogólnie trzeba trochę bardziej dbać, jak np. z e-papierosem. Najlepiej żarową mieć.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Varg
Normalny Palacz
Dołączył: 23 Kwi 2010
Posty: 185
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:20, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
roberto2012 napisał: | Najlepiej żarową mieć. |
Tylko i wyłącznie żarowa. Kupiłem jakieś 3 miesiące temu zapalniczkę żarową po kosmicznej cenie 3.50 i jestem z niej bardzo zadowolony. Nabijałem ją dopiero 3 razy. Płomień nie gaśnie na wietrze co zwiększa komfort zapalania. Nie zamieniłbym jej na żadną inną
Ostatnio zmieniony przez Varg dnia Nie 16:21, 17 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
roberto2012
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 3613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:26, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
Ja też do dzisiaj mam swoją Marlboro Filter Największą zaletą jest właśnie to, że nie gaśnie na wietrze. Trzeba mocno dmuchnąć, żeby przydusić żar. No i praktycznie nic, oprócz nabijania (czasem przeczyszczenia) nie trzeba przy niej robić Kumpel mój też sobie ostatnio kupił żarówke fajną i nie narzeka.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dynex
Bierny Palacz
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:28, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
Hmmm, mam właśnie taką zapalniczkę ale z niewyjaśnionych mi powodów benzyny starcza mi na ok 2-3 dni przy jednorazowym napełnieniu. Nie mam pojęcia w czym tkwi problem. Zmieniałem knot, zmieniałem pozycje wacików, robiłem dosłownie wszystko. Problem jak był tak jest. Po 3 dniach nie ma mowy o wzbudzeniu ognia.
Chętnie wysłucham rad dotyczących jej napełniania itd. być może robię coś źle i z tego powodu te problemy...
|
|
Powrót do góry |
|
|
roberto2012
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 3613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:33, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
Więc po pierwsze: Masz oryginalną Zippo?
Po drugie: Sprawdź ułożenie knota (powinien być ułożony w taki slalom, na kształt litery "S").
Po trzecie: Przyjrzyj się dokładnie, czy wkład jest szczelny.
Po czwarte: Jakiej benzyny używasz?
Moja benzynowa (nieoryginalna, ale akcesoria Zippo ) też była w takiej samej sytuacji. Do dzisiaj leży na półce, ponieważ używam żarowej, ale zapewne jest to kwestia szczelności wkładu. Może kiedyś jak mnie najdzie ochota to ją zreperuję.
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dynex
Bierny Palacz
Dołączył: 17 Paź 2010
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3
|
Wysłany: Nie 16:42, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
1. 100% Oryginalna
3. Wkład jest szczelny
4. Oryginalnej Zippo
2. Sprawa najprawdopodobniej leży w knocie. Zapomniałem właśnie ułożyć go w slalom. Dzięki za pomoc, myślę, ze to powinno załatwić sprawę
|
|
Powrót do góry |
|
|
roberto2012
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 3613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Nie 16:49, 17 Paź 2010 Temat postu: |
|
To jeżeli wszystko jest szczelne i posiadasz oryginalne części to na 95% jest to ułożenie knota. Jeśli problem będzie się powtarzać to można przecież oddać do naprawy (w końcu gwarancja dożywotnia )
|
|
Powrót do góry |
|
|
roberto2012
Administrator
Dołączył: 01 Lis 2009
Posty: 3613
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/3 Skąd: Warszawa Płeć: Mężczyzna
|
Wysłany: Pon 0:14, 01 Lis 2010 Temat postu: |
|
Jak tam Twoja zapalniczka Dynex?
|
|
Powrót do góry |
|
|
|